دستگاه پرکن دهانه 95

دستگاه پرکن دهانه 95 یکی از محصولاتی می باشد که مواد مختلف را در شیشه یا بطری پر می کند. تولید این دستگاه پرکن مایعات می تواند در دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام شود و هدایت عملکرد پر نمودن با توجه به وزن و تایمری مشخص امکان پذیر می باشد. پرکن دهانه 95 را می توان برای پر کردن انواع مایعات و مواد غذایی از قبیل شیر، آب معدنی، نوشابه، ماست، کشک و غیره مورد استفاده قرار داد.

تحویل سفارش حداقل 35 الی 70 روز کاری
دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش

جهت تماس با مدیر فروش و دریافت مشاوره رایگان با شماره های زیر در تماس باشید.

نقد و بررسی اجمالی

انواع دستگاه پرکن دهانه 95 و نحوه عملکرد آنها

درست مانند پرکن های دیگر دستگاه پرکن دهانه 95 نیز انواع مختلفی دارد که شامل دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک می شود. در نوع دستی، دستگاه دارای یک سر پر کننده است که کار پر کردن را به شکل دستی انجام می دهد. پرکن نیمه اتوماتیک از چند سر پرکننده برخوردار می باشد که اپراتور عملیات مربوط به پر کردن را انجام می دهد. پرکن تمام اتوماتیک دهانه 95 متداول ترین نوع این دستگاه می باشد که در صنایع مختلف به کار گرفته می شود. این دستگاه چند سر پر کننده دارد که به شکل دوار و در حال چرخش می باشد. دستگاه ظرف های مخصوصی که از قبل آماده شده اند را با دقت بالایی پر می کند. لازم به ذکر است که انتخاب نوع اتوماتیک این دستگاه بهترین و مناسب ترین گزینه برای تولید با ظرفیت بسیار بالا است.

مشخصات دستگاه پرکن دهانه 95

یکی از مهمترین مشخصات دستگاه پرکن دهانه 95 این است که مشتریان می توانند تعداد نازل های دستگاه را با توجه به نیاز خود سفارش دهند. این پرکن به گونه ای کار می نماید که پر کردن بطری ها یا ظرف ها را با استفاده از نازل ها و به کمک ویژگی گرانوری و روان بودن مایعات انجام می دهد. یکی دیگر از مشخصات دستگاه این است که با درنظر گرفتن نیاز مشتریان برق تک فاز شهری یا سه فاز برق صنعتی را مصرف می نماید. این پرکن از تایمر زمان نیز برخوردار می باشد و کنترل می کند که ظروف و بطری ها تا چه اندازه از مایعات و مواد غذایی پر شوند. امکان تنظیم مقدار مایع مورد نیاز برای پر نمودن وجود دارد. دستگاه دارای یک سنسور تشخیص درون مخزن دارد که وظیفه آن تشخیص سطح مایع است.

کاربرد دستگاه پرکن دهانه 95

دستگاه پرکن دهانه 95 در صنایع غذایی به طور فراوان به کار برده می شود. پرکن های دهانه 95 لیوان یا ظرف انواع محصولات غذایی را پر می کنند که دهانه آنها به اندازه 95 می باشد. این محصولات می توانند شامل انواع مایعات لبنی مانند ماست، دوغ، شیر، شیر کاکائو و همچنین کره بادام زمینی، کرم کنجد، عسل، خامه، دلت، شکلات صبحانه، ژله، ترشک، ماست چکیده و غیره شوند. به طور کلی می توان گفت که این دستگاه پرکن برای پر کردن ظروف مخصوص مایعات و مواد غذایی که دارای دهانه 95 می باشند مورد استفاده قرار می گیرد. از این پرکن نه تنها در صنایع مواد غذایی بلکه در صنایع مختلف دیگری از قبیل صنایع بهداشتی و دارویی نیز استفاده می شود. پر نمودن و بسته بندی موادی که در کارخانه های گوناگون تولید می شوند را می توان با استفاده از این دستگاه انجام داد.

مزایای دستگاه پرکن دهانه 95

مورد استفاده قرار دادن دستگاه پرکن دهانه 95 مزیت های بسیار زیادی را به دنبال دارد. لازم به ذکر است که دقت پر کردن ظرف ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. یکی از مهمترین مزایا این است که عملیات بسته بندی و پر کردن را به طور دقیق و با دقت بسیار بالایی انجام می دهد. بنابراین استفاده از این دستگاه باعث جلب رضایت مشتریان و ارائه بسته بندی مرغوب و باکیفیت می شود. از دیگر مزایای به کار بردن این دستگاه می توان به جلوگیری از هدر رفتن زمان برای پر کردن اشاره کرد. این دستگاه شرایطی را فراهم می کند تا با صرف کمترین زمان و خیلی سریع تر از پرکن های دستی ظرف ها از مواد غذایی و لبنیات پر شوند. از طرفی دیگر تولید و عرضه حجم بالا محصولات بدون دخالت دست به کمک این نوع پرکن امکان پذیر است.

قیمت دستگاه پرکن دهانه 95

مراکزی که در زمینه تولید دستگاه پرکن دهانه 95 فعالیت دارند باید دقت کنند که دستگاه به صورت استاندارد و باکیفیت بالا تولید شده است. با توجه به اینکه دستگاه در مدل های مختلف ساخته می شود و هر کدام قیمت متفاوتی دارند بنابراین ممکن است برخی خریداران با قیمت این دستگاه مشکل داشته باشند. باید گفته شود که عملکرد دستگاه یکی از عوامل تعیین کننده قیمت آن می باشد. به طوری که نوع تمام اتوماتیک پرکن در مقایسه با نیمه اتوماتیک آن قیمت بالاتری دارد.

نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه پرکن دهانه 95”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط