پرکن 6 نازله مایعات خطی

نام دستگاه :
پرکن ۶ نازله خطی مواد شوینده و مایعات
نازل ها :
۶ عدد ریزشی استیل ۳۱۶
دربندی :
قابلیت مجهز شدن به دربند بعد از پر شدن ظروف
سیستم کنترل :
PLC
مدل دستگاه :
FLM6

دستگاه پرکن مایعات 6 نازله منوبلوک، یک ابزار پیشرفته و قابل اعتماد برای پر کردن مایعات رقیق و غلیظ است. با ۶ نازل وکیوم استیل ۳۱۶ و 6 هد دربندی، این دستگاه از تنظیمات هد دربندی با قابلیت تنظیم فشار و تایم برخوردار است. این مدل پرکن به کمک سیستم مجهز به بالابر و سورتینگ تمام اتوماتیک، عملکردی هوشمندانه دارد. دستگاه در مدل خطی دنده ژنوا طراحی و تولید می‌شود و عملکرد آن در دو نوع مختلف، به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک است. در نهایت منوبلوک 6 نازله با دارا بودن بهترین قابلیت‌ها و تنوع در مدل‌ها، به تولیدکنندگان امکان انتخاب دستگاهی را می‌دهد، که بهترین پاسخ به نیازهای صنعتی و حجم تولیدات مورد انتظار باشد.

تحویل سفارش حداقل 35 الی 70 روز کاری
دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش

جهت تماس با مدیر فروش و دریافت مشاوره رایگان با شماره های زیر در تماس باشید.

نقد و بررسی اجمالی

انواع پرکن 6 نازله مایعات

دستگاه پرکن 6 نازله مایعات یک ابزار کارآمد برای پر کردن انواع مایعات با استفاده از 6 نازل مجزا است. این دستگاه در سه نوع پیستونی، ثقلی و پمپی ارائه می‌شود، که هر کدام ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود را دارند:

در ماشین ساز، دستگاه پرکن 6 نازله مایعات به صورت نیمه اتوماتیک و اتوماتیک با مشخصات دلخواه قابل تهیه است، که این انعطاف بالا به کاربران امکان انتخاب بهترین گزینه را متناسب با نیازهایشان می‌دهد.

کاربرد پرکن 6 نازله مایعات

در صنایع مختلف، دستگاه‌های نازل‌دار به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند، که هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند. که از جمله آن‌ها دستگاه پرکن تک نازله، پرکن دو نازله و با نازل‌های بیشتر هستند. اما از میان این دستگاه‌ها، پرکن مایعات 6 نازله به عنوان یکی از دستگاه‌های بسیار کارآمد و مفید در صنایع مختلف شناخته می‌شود.

این دستگاه با قابلیت‌های خاص خود، به بهبود عملکرد خطوط تولید کمک می‌کند و باعث افزایش دقت و سرعت در فرآیند پر کردن و بسته بندی مایعات می‌شود. این مزیت‌ها باعث می‌شود تا کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی بیشتری به خرید و استفاده از این دستگاه تمایل داشته باشند و از آن برای بهبود بهره‌وری و تولید خود استفاده کنند. از پرکن 6 نازله برای پر کردن انواع نوشیدنی‌ها، مواد شوینده، مواد شیمیایی، محصولات دارویی و دیگر مواد مایع استفاده می‌شود و می‌تواند مایعات را با حجمی از 200 سی سی تا 2000 سی سی در ظروف مختلف پر کند.

عملکرد این دستگاه به این صورت است که ظروف و بطری‌ها زیر نازل‌ها قرار می‌گیرند و مواد با فشار از طریق نازل‌ها به داخل آن‌ها ریخته می‌شوند. این فرآیند به گونه‌ای است که پیش از عملیات پر کردن، هوا یا حباب درون ظرف‌ها کاملا خالی می‌شوند. برای هدایت ظروف به سمت نازل‌ها از دستگاه نوار نقاله با اینورتر استفاده می‌شود. با استفاده از این دستگاه، ظروف به ترتیب مرتب زیر نازل‌ها قرار می‌گیرند و پس از پر شدن، عمل درب بندی انجام می‌شود. از مزایای استفاده از پرکن 6 نازله مایعات این است که مجهز به سیستم چکه‌گیر است و مایعات نشتی پیدا نمی‌کنند. همچنین سیستم باز و بسته شدن نازل‌ها به صورت پنوماتیک کار می‌کند و تا زمانی که بطری‌ها در زیر نازل‌ها قرار نگیرند، عمل پر کردن مایعات انجام نمی‌شود.

قیمت دستگاه پرکن شش نازله مایعات خطی

با خرید پرکن 6 نازله می‌توانید به راهکاری کارآمد برای بسته‌بندی تولیدات مایع در نوع رقیق و غلیظ در صنعت خود دست پیدا کنید. این مدل دستگاه‌ پرکن مایعات، با عملکرد برتر و انعطاف‌پذیری در انتخاب از بین مدل‌های پیستونی، ثقلی و پمپی، به شما امکان می‌دهد تا بهترین کیفیت و بهره‌وری را در فرآیند بسته‌بندی محصولات خود داشته باشید.

بنابراین می‌توانید با تیم فروش و کارشناسان مجموعه ما در ماشین ساز ارتباط بگیرید تا قیمت دستگاه پرکن 6 نازله را با توجه به نوع دستگاه و قابلیت‌های آن به شما اعلام کنند. در واقع از انتخاب مدل دستگاه و تنظیمات مورد نیاز تا تحویل و نصب، ما در تمام مراحل خرید همراه شما خواهیم بود، تا خریدی مطمئن و موثر داشته باشید.

مشخصات فنی
  • نام دستگاه :پرکن ۶ نازله خطی مواد شوینده و مایعات
  • نازل ها :۶ عدد ریزشی استیل ۳۱۶
  • دربندی :قابلیت مجهز شدن به دربند بعد از پر شدن ظروف
  • سیستم کنترل :PLC
  • مدل دستگاه :FLM6
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرکن 6 نازله مایعات خطی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط