دستگاه پرکن 2 نازله مایعات

نام دستگاه :
غلیظ پرکن سیلندرى خطى 2 نازله
وزن :
480 کیلو گرم
جنس بدنه :
استیل 304
برق مصرفی :
1.5 کیلووات
ظرفیت تولید :
حد اکثر 1800 شیشه 400 گرمی در ساعت

دستگاه پرکن دو نازله ، به عنوان یکی از پرکاربردترین محصولات توان صنعت در زمینه‌ی ماشین‌آلات خط تولید صنایع آشامیدنی و غذایی به بازار عرضه شده است. این دستگاه قادر به پر کردن انواع مختلف بطری‌های آب معدنی، آبمیوه، دوغ، آبلیمو و سایر مایعات مورد نیاز است. با شاسی ساخته شده از جنس استیل و آهن رنگ الکترواستاتیک، دستگاه پرکن FLG2 از دو نازل پرکنی برخوردار است، که به کاربر امکان انجام فرآیند پر کردن ظروف با سرعت و دقت بالا را فراهم می‌کند.

از پرکن دو نازله مایعات می توان برای پر کردن انواع مایعات رقیق و غلیظ با ویسکوزیته های مختلف استفاده کرد. نازل های این دستگاه پرکن مایعات به گونه ای طراحی شده اند که چکه نمیکنند.

تحویل سفارش حداقل 35 الی 70 روز کاری
دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش

جهت تماس با مدیر فروش و دریافت مشاوره رایگان با شماره های زیر در تماس باشید.

نقد و بررسی اجمالی

خصوصیات دستگاه پرکن 2 نازله

این دستگاه با ابعاد 340 سانتی‌متر طول، 130 عرض و 170 سانتی‌متر ارتفاع، به همراه وزن 480 کیلوگرم، در محیط‌های محدود همچون کارگاه‌های کوچک نیز جایگاه خود را پیدا می‌کند. با مصرف برق کمتر از 1.5 کیلووات، این دستگاه توانایی تولید حداکثر 1800 شیشه 400 گرمی در ساعت را داراست. به کمک قابلیت‌های دستگاه پرکن دو نازله مایعات، تولیدکنندگان قادر خواهند بود تا به‌ صورت موثر و بهینه محصولات خود را بسته‌بندی و عرضه کنند، همچنین با بهره‌گیری از تکنولوژی پیشرفته آن، اطمینان حاصل خواهند کرد که محصولاتشان با کیفیت بالا و در شرایط بهداشتی عرضه می‌شوند.

دستگاه پرکن دو نازله یکی از تکنولوژی‌های پیشرفته تولیدی توان صنعت در زمینه ماشین‌آلات خط تولید صنایع آشامیدنی و غذایی است. این دستگاه با توجه به قابلیت پر کردن انواع مختلف بطری‌ها از جمله آب معدنی، آبمیوه، دوغ و آبلیمو، یکی از ابزارهای حیاتی در فرآیند تولید و بسته‌بندی محصولات مایع محسوب می‌شود.

نحوه عملکرد این دستگاه دارای جزئیاتی از قبیل نوع پر کردن ظروف و اتوماسیون آن است؛ این دستگاه به شکل خطی یا لاینی فعالیت می‌کند و قابلیت پر کردن مایعات غلیظ مانند مربا و عسل را نیز دارد. در این دستگاه فرآیند پر کردن بطری‌ها به صورت اتوماتیک انجام می‌شود، که شامل قراردادن بطری‌ها در دستگاه و پر کردن آن‌ها به صورت اتوماتیک است. این دستگاه همچنین دارای قابلیت تنظیم سریع و آسان ریل‌ها برای پر کردن بطری‌ها با ظرفیت‌های مختلف است.

در بخش مشخصات فنی دستگاه دارای بدنه استیل ضد زنگ با کیفیت بالا جهت مقاومت در برابر خوردگی و آسیب‌های زیست‌محیطی است و با محیط‌های مختلف صنعتی با شرایط دمایی گوناگون کاملا سازگار است. دستگاه با مصرف برق ولتاژ استاندارد 220 ولت، کار می‌کند که از این نظر بسیار اقتصادی و بهینه است.

دستگاه پرکن دو نازله مجهز به شلنگ سیلیکونی و فیلتر ورودی مایعات جهت ارتقاء کیفیت و بهبود عملکرد دستگاه است. همچنین دارای دو عدد نازل قابل تنظیم ارتفاع جهت پر کردن بطری‌ها با دقت و سرعت بالا است و این ویژگی مزیتی عالی برای این نوع پرکن به حساب می‌آید. مزیت دیگری که در بخش مشخصات فنی می‌توان به آن اشاره کرد این است که تمامی قسمت‌های درگیر با مواد دستگاه از جنس استیل 316 ساخته شده‌اند که نشان از دوام و بهداشت محصول است.

این دستگاه با توجه به نیاز صنایع و حجم تولیدات در دو نوع تمام اتومات و نیمه اتومات تولید می‌شود، که هر کدام قابلیت‌های خاص خود را دارند. دستگاه پرکن مایعات دو نازله اتوماتیک بدون حضور اپراتور تمام فرآیند کار را انجام می‌دهد و پیشرفته‌ترین نوع دستگاه دو نازله مایعات به حساب می‌آید و برای صنایعی مناسب است که با حجم تولیدات بسیار بالا سر و کار دارند. در این دستگاه همه‌ی مراحل از حرکت بطری‌ها روی ریل تا پر کردن و بسته‌بندی آنها به صورت کاملا اتوماتیک انجام می‌شود.

در مقابل دستگاه پرکن مایعات دو نازله نیمه اتوماتیک را داریم که برای کسب و کارهایی که حجم تولیدات متوسطی دارند مناسب است و فرآیند کار را به کمک نیرو انسانی تکمیل می‌کند. در این دستگاه اپراتور باید بطری‌ها را به ترتیب زیر نازل قرار دهد و سپس با فشار دادن نازل، عملیات پر کردن را آغاز کند.

به طور کلی نیز می‌توان به چندین مزیت از دستگاه پرکن 2 نازله اشاره کرد:

قیمت پرکن 2 نازله مایعات

قیمت دستگاه پرکن دو نازله مایعات یکی از مواردی است که تحت تاثیر عوامل گوناگونی قرار می‌گیرد. عواملی از قبیل کیفیت دستگاه، جنس بدنه، و خدمات پس از فروش تعیین‌کننده‌ی قیمت هستند. این دستگاه با قابلیت پر کردن مایعات غلیظ و رقیق با سرعت و دقت بالا، یکی از تجهیزات ضروری در صنایع آشامیدنی و غذایی است.

کیفیت ساخت و عملکرد دستگاه از جمله عواملی است که مستقیما بر قیمت تاثیر می‌گذارد. دستگاه‌های با کیفیت بالا، که از مواد باکیفیت و با فناوری پیشرفته‌ای ساخته شده‌اند، قیمت بالاتری دارند اما از دوام و کارایی بیشتری برخوردارند.

استفاده از جنس‌های مقاوم و با کیفیت برای بدنه دستگاه نیز نقش مهمی در تعیین قیمت این محصول دارد. بدنه‌های استیل ضد زنگ و با دوام، علاوه بر افزایش زیبایی و ارزش ظاهری دستگاه، می‌توانند عمر مفید دستگاه را نیز افزایش دهند.

مهم‌ترین جنبه‌ی تاثیرگذار در قیمت دستگاه، خدمات پس از فروش است. در ماشین ساز، تمامی دستگاه‌های صنعتی دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش هستند. این خدمات شامل تعمیرات، تعویض قطعات و ارائه‌ی مشاوره‌های فنی می‌شود، که از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای خرید این دستگاه و استفاده از خدمات حرفه‌ای و مشاوره‌های تخصصی، می‌توانید با مشاوران فروش ماشین ساز تماس بگیرید. مشاورین مجموعه در این راستا به شما راهنمایی‌های لازم را ارائه خواهند داد تا بهترین انتخاب را برای نیازهای خود داشته باشید و خرید خود را با قیمتی مناسب انجام دهید.

از پرکن دونازله مایعات غلیط می توان برای پرکدن عسل و دیگر مایعات خوراکی غلیظ استفاده کرد.

مشخصات فنی
  • نام دستگاه :غلیظ پرکن سیلندرى خطى 2 نازله
  • وزن :480 کیلو گرم
  • جنس بدنه :استیل 304
  • برق مصرفی :1.5 کیلووات
  • ظرفیت تولید :حد اکثر 1800 شیشه 400 گرمی در ساعت
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه پرکن 2 نازله مایعات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط