دستگاه پرکن آب معدنی

نام دستگاه :
دستگاه پرکن آب معدنی
ابعاد :
طول : 220cm عرض : 180cm ارتفاع : 300cm3
وزن :
900 گرم
برق مصرفی :
2.5 کیلو وات سه فاز (تک فاز قابل سفارش)
باد مصرفی :
6 بار
سرعت در ساعت :
بطری 1.5 لیتری : 3000 بطری در ساعت

دستگاه پرکن آب معدنی یکی از تجهیزات قابل اعتماد برای صنایعی است که در زمینه تولید انبوه آب آشامیدنی فعالیت دارند. با ابعادی مناسب (220cm طول، 180cm عرض، 300cm3 ارتفاع) و وزن سبک (900 گرم)، این دستگاه دارای برق مصرفی 2.5 کیلو وات سه فاز (قابل سفارش به صورت تک فاز) و باد مصرفی 6 بار است. طراحی منحصر به فرد این دستگاه با سرعت و دقت بالا، همچنین سینکی برای خروج آب پس از شستشوی بطری‌ها و نازل‌های لوله تخلیه هوا و بازگشت مواد به مخزن، امکان استفاده آسان و بهینه را فراهم می‌کند. همچنین با قابلیت تنظیم ارتفاع و بدنه استیل ضد زنگ، این دستگاه پرکن مجهز به شیلنگ سیلیکونی و فیلتر ورودی مایعات است که از هدر رفت آب آشامیدنی جلوگیری می‌کند. در مجموع پر کن آب معدنی انتخابی عالی برای بهبود فرآیند تولید آب آشامیدنی و بسته‌بندی آن به شمار می‌رود.

 

تحویل سفارش حداقل 35 الی 70 روز کاری
دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش

جهت تماس با مدیر فروش و دریافت مشاوره رایگان با شماره های زیر در تماس باشید.

نقد و بررسی اجمالی

خصوصیات دستگاه پرکن آب معدنی

این دستگاه پرکن مایعات رقیق به‌گونه‌ای طراحی می شود که سرعت و دقت منحصر به فردی داشته باشد. در زیر نازل‌های آب پاش آن، سینکی است که بعد از شسته شدن بطری‌ها، اب از لوله فاضلاب بیرون رفته و بعد از فیلتر شدن بار دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورت قرار نگرفتن بطری در زیر نازل دستگاه بعد از مدت ۱۰ دقیقه خاموش می‌شود. نازل‌های آن لوله تخلیه هوا و بازگشت مواد به مخزن دارند.

این دستگاه پرکن مایعات برای کارخانه‌های با تولید انبوه آب آشامیدنی مناسب است. دستگاه پرکن آب معدنی قابل تنظیم ارتفاع بوده و از بدنه استیل ضدزنگ برخوردار است. این دستگاه پرکن، شیلنگ سیلیکونی دارد؛ همچنین به فیلتر ورودی مایعات تجهیز شده است. استفاده از آن مانع هدرروی آب آشامیدنی می‌شود.

دستگاه‌های پرکن آب معدنی موجود در بازار ایران، دستگاه‌های قابل تنظیم ارتفاع با بدنه استیل ضد زنگ هستند. این دستگاه‌ها از شیلنگ سیلیکونی و فیلتر ورودی مایعات که از هدر روی آب آشامیدنی جلوگیری می‌کند، بهره می‌برند.

در مدل‌های مختلف، دستگاه‌های پر کن آب معدنی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک، از ویژگی‌هایی همچون فشار تزریق مطلوب، کاربری بی‌صدا و عملکرد اتوماتیک برخوردارند. علاوه بر این، دستگاه‌ها دارای قابلیت جلوگیری از هدر روی مایعات و قابلیت تنظیم ظرفیت پرکن هستند.

انواع دستگاه پرکن آب معدنی

دستگاه پر کن آب معدنی با توجه به نیاز صنایع و حجم تولیدات و ابزارهای مورد نیاز، به دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تقسیم می‌شود:

شرکت ماشین ساز در راستای تولید دستگاه‌های صنعتی از جمله پر کن آب معدنی بالاترین سطح از کیفیت را به مشتریان خود ارائه می‌دهد، و از جمله محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای تولیدکنندگان در خرید دستگاه پرکن آب معدنی تولید ایران است. دستگاه‌های پر کن آب معدنی این شرکت، در دو نمونه دستگاه تری بلوک و مونوبلوک تولید می‌شوند و با خصوصیات ویژه‌ای که دارند، به فرآیند تولید و بسته‌بندی آب معدنی سرعت و دقت بالایی می‌بخشند.

قیمت پرکن اتوماتیک آب معدنی

قیمت پرکن آب معدنی متناسب با نوع عملکرد و ظرفیت آن متغیر است. این دستگاه‌ به دو گروه تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک تقسیم می‌شود، که هرکدام با ویژگی‌ها و عملکردهای خاص خود شناخته می‌شوند.

مهندسان فنی از طراحی تا نصب و بهره‌برداری، به طور جدی بر عملکرد دستگاه‌های پرکن آب معدنی نظارت می‌کنند، که این امکان را برای مشتریان فراهم می‌آورند تا با درخواست‌های سفارشی، عملکرد دستگاه را برای خطوط تولید خود بهینه‌سازی کنند.

یکی از ملاک‌های انتخاب دستگاه پرکن آب معدنی، ظرفیت آن است که باید با حجم تولیدات و نوع آن سازگاری داشته باشد و نیازهای صنعت شما را برآورده کند. در این مورد، ارتباط با کارشناسان و مشاوران فروش شرکت ماشین ساز می‌تواند اقدامی موثر باشد، تا بتوانید دستگاهی را انتخاب کنید که به بهترین شکل ممکن با نیازهای شما هماهنگ باشد.

قیمت نهایی دستگاه پر کن آب معدنی به عوامل متعددی مانند نوع، جنس، ویژگی‌ها، تعداد نازل‌ها و اندازه دستگاه و دیگر خصوصیات آن بستگی دارد. که به طور کلی نمی‌توان قیمت یکسانی را برای همه آن‌ها در نظر گرفت. در زمینه قیمت، بهتر است به کیفیت دستگاه و دوام و کارایی آن توجه ویژه‌ای داشته باشید و خرید آن را از مراکز معتبر انجام دهید. چرا که در بازار دستگاه‌های ارزان‌قیمتی نیز وجود دارند که امکانات کمتری دارند و در نتیجه نیاز به نگهداری بیشتری دارند.

برای انتخاب بهترین گزینه، در هنگام خرید حتما به کیفیت و عملکرد دستگاه توجه کنید؛ یکی از عوامل تعیین کننده کیفیت یک دستگاه گارانتی و خدمات پس از فروش آن است. شما می‌توانید خرید خود را با خیال راحت از ماشین ساز انجام دهید؛ تمام دستگاه‌های صنعتی از جمله پر کن آب معدنی در شرکت ماشین‌ساز دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش هستند و کیفیت و عملکردی عالی دارند.

 

مشخصات فنی
  • نام دستگاه :دستگاه پرکن آب معدنی
  • ابعاد :طول : 220cm عرض : 180cm ارتفاع : 300cm3
  • وزن :900 گرم
  • برق مصرفی :2.5 کیلو وات سه فاز (تک فاز قابل سفارش)
  • باد مصرفی :6 بار
  • سرعت در ساعت :بطری 1.5 لیتری : 3000 بطری در ساعت
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه پرکن آب معدنی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط