دستگاه پرکن آبمیوه

نام دستگاه :
دستگاه پرکن آبمیوه
ابعاد :
طول : 110 | عرض : 80 | ارتفاع : 225 سانتیمتر
وزن :
500 کیلوگرم
باد مصرفی :
8 بار
برق مصرفی :
2 کیلو وات سه فاز
سرعت پرکردن :
سرعت دستگاه برای بطری 300سی سی 2300 بطری در ساعت.
کمپرسور :
280 کیلویی
جنس شاسی :
فولاد با پوشش رنگ پودری الکترو استاتیک
ولتاژ دستگاه :
سه فاز 380 ولت, تک فاز : 220 ولت
ظرفیت تولید :
بین 500 الی 1000 ظرف در ساعت

دستگاه پرکن آبمیوه از تجهیزات پیشرفته صنعتی با ابعاد مناسب، طراحی شاسی از جنس فولاد با پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک، و وزن 500 کیلوگرم است. این دستگاه با مصرف برق 2 کیلووات در سه فاز و با ولتاژ 380 ولت سه فاز یا 220 ولت تک فاز عمل می‌کند. دستگاه دارای مشخصات دیگری از جمله باد مصرفی 8 بار کمپرسور و ظرفیت تولید بین 500 تا 1000 ظرف در ساعت است. با 4 نازل در نوع تری بلوک، پرکن آبمیوه اتوماتیک ماشین ساز، به عنوان یک ابزار کارآمد و قابل اعتماد برای پر کردن آبمیوه در واحدهای صنعتی مختلف شناخته می‌شود.

تحویل سفارش حداقل 35 الی 70 روز کاری
دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش

جهت تماس با مدیر فروش و دریافت مشاوره رایگان با شماره های زیر در تماس باشید.

نقد و بررسی اجمالی

خصوصیات دستگاه پرکن آبمیوه

دستگاه پرکن آبمیوه تری بلوک همانطور که از نام آن مشخص است، با یک طراحی منحصر به فرد، مجموعه‌ای یکپارچه از سه دستگاه بطری‌شوی، پرکن، و درب‌بند و درب‌گذار است. با این قابلیت‌های ترکیبی، دستگاه عملکردی متفاوت و بهینه دارد و می‌تواند برای کارگاه‌های کوچک که فضای کافی برای اضافه کردن چندین دستگاه را به خط تولید خود ندارند، بسیار مناسب باشد.

دستگاه پرکن تری بلوک آبمیوه، 4 نازل سریع و روان دارد و بطری‌شوی، پرکن، و درب‌بند آن به صورت کاملا اتوماتیک عمل می‌کنند. این دستگاه، علاوه بر پر کردن آبمیوه، قابلیت بسته‌بندی عرقیات، دوغ، شربت‌ها و سایر محصولات مشابه را دارد. ظرفیت بسته‌بندی آن نیز در محدوده 500 تا 1000 بطری در ساعت (بسته به اندازه بطری و نوع محصول) است و می‌تواند تنها یک سایز دهانه بطری را پشتیبانی کند.

علاوه بر امکانات و قابلیت‌های فوق، که شامل دربند و درب‌گذار، بطری شوی و پرکن می‌شود، می‌توان به مجموعه امکانات این دستگاه، جت پرینتر یا همان تاریخ‌زن را نیز اضافه کرد. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا بلافاصله پس از پر کردن بطری‌ها و دربندی آن‌ها، چاپ تاریخ را نیز بر روی بسته بندی نهایی انجام دهید.

همچنین خروجی دستگاه پس از درب‌بندی بطری، امکان اتصال به نوار نقاله و دستگاه‌های مرتبط مانند لیبل‌زن یا شیرینگ‌پک را نیز دارد و در مجموع شما با یک دستگاه هوشمند با قابلیت‌های بی‌نظیر روبرو هستید، که هزینه‌ها را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد و سرعت و کیفیت و کارایی خطوط تولید را بسیار بالا می‌برد. به علاوه اینکه باعث بهداشتی‌تر شدن فرآیند تولید می‌شود و مورد تایید ماموران بهداشت قرار دارد.

انواع دستگاه پرکن آبمیوه

دستگاه پرکن آبمیوه اتوماتیک در انواع مختلفی، متناسب با حجم و اندازه ظروف مختلف و نوع محصولات مایع تولید می‌شود و در صنایع گوناگونی از جمله کشاورزی، نوشابه‌سازی و تولید مواد غذایی نیمه مایع کاربرد دارد. این دستگاه‌ به منظور بسته‌بندی انواع شربت و آبمیوه در اندازه‌ها و حجم‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این زمینه، چند نوع دستگاه پرکن آبمیوه وجود دارد، که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هر کدام از این دستگاه‌ها قابلیت پر کردن شربت و آبمیوه به صورت کاملا بهداشتی و دقیق را دارند و تفاوت آن‌ها در ظرفیت تولید و نوع بسته‌بندی است.

مزایا دستگاه پرکن آبمیوه تری بلوک

پرکن آبمیوه اتوماتیک تری بلوک، با ترکیب سه دستگاه بطری‌شوی، پرکن، و دربند بر روی یک شاسی، نه تنها به عنوان یک واحد کامل و یکپارچه عمل می‌کند، بلکه به واسطه تری بلوک بودنش، یک سیستم هماهنگ و کارآمد را برای فرآیند بسته‌بندی آبمیوه‌ها و نوشیدنی‌های مختلف فراهم می‌آورد.

لازم به ذکر است که اگر شما در حال تولید و بسته‌بندی مایعات فصلی مانند آبلیمو و آبغوره هستید، این دستگاه پرکن مایعات در فصل‌های مختلف سال می‌تواند کاربرد داشته باشد، فقط کافی است تا به منظور استفاده از دستگاه و بهره‌برداری از آن در هر شرایطی، با رعایت الزامات بهداشتی و استفاده از گرید مشابه مواد غذایی، خط تولید خود را برای محصولات مختلف هر فصل، فعال نگه دارید.

از جمله مزایا دستگاه پرکن آبمیوه 4 نازله تری بلوک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قیمت دستگاه پرکن آبمیوه

کارخانه ماشین ساز تولیدکننده انواع دستگاه‌های پرکن مایعات و شربت و آبمیوه با قابلیت‌های مختلف است. این دستگاه‌ها با توجه به نیازهای گوناگون صنعتی تولید می‌شوند و در صورت اقدام برای خرید دستگاه پرکن آبمیوه 4 نازله، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا نیازهای کسب و کار خود را بررسی کنید، سپس برای اطلاع از قیمت پرکن آبمیوه و دیگر مشخصات دستگاه‌ها، با کارشناسان فروش ما در ماشین ساز تماس بگیرید تا شما را برای داشتن خریدی مطمئن راهنمایی کنند.

 

مشخصات فنی
  • نام دستگاه :دستگاه پرکن آبمیوه
  • ابعاد :طول : 110 | عرض : 80 | ارتفاع : 225 سانتیمتر
  • وزن :500 کیلوگرم
  • باد مصرفی :8 بار
  • برق مصرفی :2 کیلو وات سه فاز
  • سرعت پرکردن :سرعت دستگاه برای بطری 300سی سی 2300 بطری در ساعت.
  • کمپرسور :280 کیلویی
  • جنس شاسی :فولاد با پوشش رنگ پودری الکترو استاتیک
  • ولتاژ دستگاه :سه فاز 380 ولت, تک فاز : 220 ولت
  • ظرفیت تولید :بین 500 الی 1000 ظرف در ساعت
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه پرکن آبمیوه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط