دستگاه شیرینگ پک
مرتب سازی بر اساس :
  • محبوبیت
  • امتیاز
  • آخرین
  • ارزانترین
  • گرانترین

در حال نمایش 9 نتیجه

توضیحات

دستگاه شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک ( Shrink Pack) یا شیرینگ پک حرارتی به عنوان یک دستگاه بسته‌بندی صنعتی، برای بسته‌بندی محصولات به صورت جمعی و با استفاده از پوشش حرارتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه برای بسته‌بندی محصولاتی مانند بطری‌های نوشابه، آبمیوه، شیر، روغن، کنسرو، کتاب، لوازم الکترونیکی و … استفاده می‌شود.

در دستگاه شیرینگ پک، ابتدا محصولات درون یک قالب قرار داده می‌شوند. سپس فیلم پوشش حرارتی از بالای محصول قرار می‌گیرد و به وسیله یک دستگاه حرارتی، فیلم بهصورت یکپارچه بر روی محصول نصب می‌شود. فرآیند حرارتی باعث جمع شدن فیلم حرارتی و ایجاد فشار بر روی محصول می‌شود که به عنوان نتیجه، بسته‌بندی شیرینگ پک تشکیل می‌شود.

از ویژگی‌های دستگاه شیرینگ پک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. سرعت بالا: دستگاه شیرینگ پک به دلیل امکان انجام فرآیند بسته‌بندی به صورت جمعی، سرعت بسته‌بندی بالایی دارد و کارایی بالایی در فرآیند بسته‌بندی ارائه می‌دهد.

2. کاربری آسان: دستگاه شیرینگ پک به دلیلسادگی و کاربری آسان، برای کاربرانی که تازه با این دستگاه آشنا شده‌اند، نیز قابل استفاده است. همچنین، دستگاه شیرینگ پک به دلیل نیاز کم به تنظیمات و نگهداری، بسیار مناسب برای صنایع مختلف است.

3. بسته‌بندی با کیفیت: با استفاده از دستگاه شیرینگ پک، بسته‌بندی محصولات با کیفیت و زیبا انجام می‌شود. این دستگاه به دلیل استفاده از پوشش حرارتی، محصولات را به صورت محکمی بسته‌بندی می‌کند و از ورود هوا و رطوبت به داخل بسته جلوگیری می‌کند.

4. کاهش هزینه:استفاده از دستگاه شیرینگ پک به دلیل کاهش هزینه‌های بسته‌بندی، باعث افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های تولید می‌شود. همچنین، با بسته‌بندی محصولات به صورت جمعی، زمان و هزینه حمل و نقل محصولات نیز کاهش می‌یابد.

دستگاه شیرینگ پک به دلیل سرعت بالا و کاربری آسان، در بسیاری از صنایع مانند صنایع غذایی، دارویی، الکترونیکی و … استفاده می‌شود. این دستگاه به دلیل بسته‌بندی محصولات با کیفیت و زیبا، می‌تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی مؤثر برای محصولات شما عمل کند و برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قبلی مفید باشد. همچنین، این دستگاه به دلیل کاهش هزینه‌های بسته‌بندی، به عنوان یک راه حل مناسب برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​نیز می‌تواند مفید باشد.

شیرینگ کابینی و تونلی

دستگاه شیرینگ کابینی کاربردش در صنایع غذایی، برای مصارف خانگی و کارگاهی است، مخصوصاً هتل‌ها و رستوران‌ها اکثراً از این نوع شیرینگ استفاده می‌کنند. درواقع دستگاه شیرینگ کابینی بسته بندی و عملیات دوخت را در یک مرحله انجام می‌دهد و برای انواع فیلم‌های شیرینگ از جمله  PVC, PO, PP و غیره مناسب است.

دستگاه شیرینگ پک تونلی، نسبت به مدل کابینی سرعت بیشتری دارد. آن هم به‌خاطر نداشتن فک دوخت در این مدل دستگاه است. این نوع دستگاه‌های شیرینگ در بنگاه‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. شیرینگ تونلی محفظه پخت فیلم شیرینگ دارد. برای اینکه این محفظه از بخش‌های مهم و اصلی این دستگاه به حساب می‌آید، برای جلوگیری از هدر رفتن گرما، دیواره‌های آن را به‌وسیله پشم سنگ، عایق کاری می‌کنند.

دستگاه های شرینگ تمام اتوماتیک :

این نوع از دستگاه های شرینگ تونلی بدون نیاز به نیروی انسانی و به صورت خودکار ، فرایند بسته بندی محصولات را انجام می دهد. به گونه ای است که محصول مورد نظر بر روی کانوایر دستگاه قرار می گیرد و به صورت ترتیب مورد نظر نوار شرینگ به طور اتوماتیک دور تا دور محصول قرار می گیرد. سپس به سمت قسمت گرم دستگاه هدایت می شود و پلاستیک مخصوص به خوبی دور محصول قرار میگیرد.

دستگاه شرینگ نیمه اتوماتیک :

این نوع از دستگاه های شرینگ نسبت به دستگاه های شرینگ تمام اتوماتیک قیمت مناسب تری دارند به همین دلیل در کارخانه ها و خطوط تولید کوچک ترمورد استفاده قرار می گیرند .

جهت خرید دستگاه شیرینگ پک (شرینک پک) با شماره 09157100071 – 09154916161 در تماس باشید.